Informacje ogólne
-
Czy do oglądania wideo potrzebny jest jakiś program?
Nie! Zakupione wideo możesz oglądać bezpośrednio w oknie swojej przeglądarki internetowej. Jeżeli chcesz przekonać się jak to działa, każdy film w naszym sklepie posiada darmowy fragment. Wybierz jeden z nich i kliknij na napisie "Oglądaj darmowy fragment". Jeżeli na Twoim ekranie wyświetlone zostanie nagranie - posiadasz wszystko co jest potrzebne! Jeżeli masz problemy z wyświetlaniem nagrań,skontaktuj się z nami, z przyjemnościąCi pomożemy.
-
Czy mogę pobrać nagranie na dysk twardy?
Jeżeli nie chcesz oglądać wideo w przeglądarce internetowej, możesz pobrać je na swój dysk twardy. Po zakupie będziesz miał możliwość wyboru jednego z wielu formatów plików, w zależności od tego w jakim programie komputerowym chcesz odtworzyć wideo.
Jeżeli masz problemy z pobieraniem lub wyświetlaniem nagrań, skontaktuj się z nami, z przyjemnością Ci pomożemy. -
Mam wolne łącze internetowe - czy będę mogł oglądać filmy?
Jeżeli posiadasz wolne łącze internetowe, możesz pobrać film na swój dysk twardy i odtwarzać go w dowolnym programie.
Aby w komfortowy sposób oglądać internetowe wideo, bezpośrednio w oknie przeglądarki internetowej, potrzebujesz łącze internetowe o prędkości pobierania przynajmniej 1 Mb/s (jednego megabita na sekundę).
Jeżeli nie jesteś pewien, czy Twoje łącze do Internetu jest wystarczające do oglądania w przeglądarce, możesz spróbować wyświetlić darmowy fragment filmu - wszystkie produkty w naszym sklepie posiadają darmowy fragment który możesz teraz obejrzeć.
Kupowanie
-
Czy muszę się zarejestrować żeby kupić film?
Tak - Dzięki temu możesz oglądać i pobierać wykupione filmy. Logujesz się swoim hasłem i oglądasz - dzisiaj, jutro lub za rok - kiedy tylko chcesz! Nie pytamy Cię o żadne dane osobowe - wystarczy email oraz hasło, a założenie konta nie zajmie Ci więcej niż pół minuty.
-
Jakie są dostępne formy płatności?
Naszym klientom udostępniamy bezpieczne płatności online - możesz zapłacić przelewem z banku internetowego, kartą płatniczą, przelewem tradycyjnym lub przekazem pocztowym.
Płatności obsługiwane są przez firmę PayU S.A (Platnosci.pl) zarejestrowaną w Polsce jako Agent Rozliczeniowy, podlegający nadzorowi Prezesa Narodowego Banku Polskiego. -
Jak szybko otrzymam dostęp do wykupionego filmu?
Natychmiast! Gdy tylko Twoja płatność zostanie potwierdzona, dostaniesz od nas email z informacją o dostępie do pełnej wersji nagrania. Dla przelewów z banków internetowych cały proces płatności i uzyskania dostępu do nagrania trwa tylko kilkadziesiąt sekund!
-
Jak mogę obejrzeć film?
Filmy możesz oglądać bezpośrednio w oknie przeglądarki internetowej. Możesz również pobrać nagranie na swój komputer i oglądać, nawet gdy nie będziesz miał połączenia z Internetem. Wszystkie Twoje wykupione filmy dostępne są po zalogowaniu, w sekcji Moje konto.
Jeżeli chcesz zobaczyć jak działa wyświetlanie szkoleń w przeglądarce, możesz wyświetlić darmowy fragment filmu - wszystkie produkty w naszym sklepie posiadają darmowy fragment który możesz obejrzeć już teraz!. -
Czy jest jakiś limit czasu na obejrzenie nagrania?
Wykupione filmy możesz oglądać w przeglądarce i pobierać kiedy chcesz! Każde wideo będzie widoczne na Twoim koncie przez 2 lata od dnia zakupu.
Problemy techniczne
-
Nie mogę wyświetlić filmu.
Spróbuj pobrać nowszą przeglądarkę internetową. Do oglądania internetowego wideo zalecamy przeglądarkę Mozilla Firefox. Możesz pobrać ją za darmo z tej strony.
-
Nagranie przerywa się w trakcie odtwarzania.
Możliwe, że Twój komputer lub łącze internetowe jest zbyt obciążone. Spróbuj wyłaczyć inne programy i zamknąć część zakładek w swojej przeglądarce internetowej. Upewnij się, że łącze internetowe nie jest przeciążone pobieraniem innych plików. Jeżeli korzystasz z laptopa i pracujesz na baterii, spróbuj podłaczyć komputer do prądu.
Do komfortowego oglądania internetowego wideo potrzebujesz łącze do Internetu o prędkości pobierania przynajmniej 1Mbps (1 megabita na sekundę).
Jeżeli nadal masz problemy z odtwarzaniem filmów, skontaktuj się z nami - z chęcią Ci pomożemy! -
Nie mogę się zalogować.
Upewnij się, że podajesz poprawny adres email - dokładnie ten sam który podawałeś podczas rejestracji lub zakupie produktu. Wpisując hasło zwróć uwagę czy wpisujesz poprawnie duże i małe litery - są one rozróżniane.
Jeżeli jesteś przekonany, że wpisujesz swoje dane poprawnie i nadal nie możesz zalogować się do eMentor, skontaktuj się z nami. -
Nie mogę pobrać szkolenia na komputer.
Spróbuj pobrać nowszą przeglądarkę internetową. Do oglądania internetowego wideo zalecamy przeglądarkę Mozilla Firefox. Możesz pobrać ją za darmo z tej strony. Jeżeli to nie pomoże skontaktuj się z nami.